Технології НЛП у веб-дизайні

Технології НЛП при створенні сайту, що продає

Цікаво, що б сказав Білл Гейтс, якби Ви запитали його:
"Чи потрібен мені власний сайт для бізнесу чи можна обійтися поліграфічною рекламою та сарафанним радіо?"
Швидше за все, він би повторив свої знамениті слова: "На дворі XXI століття. Хто не в інтернеті, той не в бізнесі!"
 

Створення та просування власного сайту на сьогоднішній день є одним з найважливіших (якщо не найважливіших) завдань з точки зору успішного розвитку сучасного бізнесу.

 

САЙТ - ЦЕ ВЖЕ НЕ ПРОСТО ВІЗИТНА КАРТКА ВАШОЇ КОМПАНІЇ, А І ДОДАТКОВА ТОЧКА ПРОДАЖУ

 

Ця теза стосується не лише власників середнього та дрібного бізнесу (у великого бізнесу сайти є апріорі), а й усіх людей, які прагнуть створити свій особистий бренд.

Якщо у Вас досі немає особистого сайту, то перше, що необхідно зробити, - зайнятися створенням власного веб-ресурсу. Не буду вдаватися до подробиць того, що на сьогоднішній день це не є якоюсь проблемою. Включно з наявністю або відсутністю Вашого бюджету.

 

Не змушуйте головну сторінку продавати

 

Перше, з чим стикається людина, яка вирішила створити web-ресурс, - це дизайн та оформлення головної сторінки сайту.

До речі, якщо у Вас вже є свій сайт, і Ви помітили, що знижуються продажі, то, швидше за все, Ви вже почали шукати причину. І, як часто буває, звинувачуєте головну сторінку сайту: вона якась не така, не переконує клієнта замовити послуги або не змушує його придбати Вашу продукцію.

Таким чином, як у першому випадку, так і в другому, багато людей ламають голову і ворожать: що і як розмістити на головній сторінці, щоб сайт приносив прибуток?!

 

Ось тут і приходять на допомогу навички НЛП

Припустимо, що Ви далекі в поняттях SEO-оптимізації та технічних термінів. Приблизно, як і в умінні "читати людину" по обличчю. Давайте за допомогою аналогії та розуміння основних психологічних особливостей людей розберемося з тим, що потрібно розміщувати на головній сторінці сайту.

Чи вмієте Ви верифікувати брехню?

 

Щоб відкалібрувати брехню (це нелперський термін, що означає вміння зчитувати невербальні і вербальні сигнали людини і правильно їх інтерпретувати) необхідно, як мінімум, або досконало знати технологію розпізнавання брехні, або добре знати людину, з якою спілкуєтеся. У першому випадку цій навичці можна навчитися на спеціальному курсі. У другому випадку, щоб зробити певні висновки про людину, з нею треба поспілкуватися: випити філіжанку кави або з'їсти пуд солі - кому як пощастить.

Однак, для того, щоб визначити для себе незнайому людину, з якою Ви спілкуєтеся, як цікаву чи приємну, Вам, швидше за все, достатньо буде кілька секунд або хвилин спілкування з нею. І, не знаючи жодних технологій зчитування вербальної та невербальної інформації, Ви, звертаючи увагу на особу людини та її слова, вирішите для себе: спілкуватися з цією людиною чи ні.

 

Аналогічно та з головною сторінкою Вашого сайту.

Вона обличчя та слова Вашого бізнесу. І не більше!

Запам'ятайте раз і назавжди, завдання головної сторінки - допомогти відвідувачу Вашого сайту зрозуміти, чи він туди потрапив, і утримати його увагу. А також створити внутрішнє бажання попрямувати вглиб сайту, щоб перейти в потрібний йому розділ.

Однак не варто забувати і про іміджеву рекламу. На головній сторінці обов'язково має бути інформація про Ваш статус чи унікальність. Але не у вигляді яскраво вираженого маркування, а скоріше навпаки. Адже ця інформація звернена не до свідомості відвідувача, а до несвідомого (або підсвідомості). І ціль цього повідомлення - не рекламний слоган, а додаткова інформація, що допомагає відвідувачеві "правильно" скласти думку про Вас. Зняти внутрішню критичність та підвищити загальну довіру до компанії або продукту/послуги.

Головна сторінка нічого не продає і практично не впливає на рівень продажу. Вона ніби зазивала перед рестораном: запрошує Вас увійти та приємно провести час. А вже на шампанське або щось дорожче і пікантніше Вас розкручують зовсім інші люди.

Тому не варто покладати на головну сторінку надто багато своїх надій та унікальних функцій продажу. Дозвольте їй просто бути приємною та привабливою!

 

Олександр Саченко

Тренер НЛП, Бізнес-тренер 
жовтень 2013 року