Тренінг "Конфлікти і самодостатність"

У особистих і ділових взаєминах кожна людина щодня стикається з думками та переконаннями, що суперечать її поглядам. Ці розбіжності можуть бути спричинені різницею цілей, недостатньою поінформованістю однієї зі сторін, низькою культурою поведінки, нерозумінням, коли виникає конфлікт, до чого він призводить, як на нього реагувати і в яких випадках конфлікт може піти на користь.

Суперечки, що виникають внаслідок протистояння думок, призводять до конфліктів, здатних зруйнувати взаємини, серйозно вплинути на емоційний стан сторін і навіть призвести до різних захворювань. Уникнути таких наслідків допомагає спеціальна галузь знань - конфліктологія.

Тренінг з цієї дисципліни у тренінговому центрі Тетяни Ларіної допоможе зрозуміти, що конфлікт - доля сильного. Він навчить грамотно керувати конфліктною ситуацією для недопущення конфлікту або вирішення його з найменшими втратами. Адже будь-який конфлікт можна вирішити так, щоб виграли обидві сторони.

 

Тренінг "Конфлікти і самодостатність": мета, цілі та завдання

Конфлікт – це норма нашого життя. Він руйнує старе, але дає нам можливість перебудуватися новий вид взаємовідносин після вирішення конфлікту. Його необхідно вчасно спрогнозувати та зрозуміти, як правильно увійти в конфлікт, чому і через що він виникає.

Розуміння того, яких цілей хоче досягти кожна зі сторін конфлікту і яким чином вирішувати конфліктну ситуацію, допоможе вийти на новий рівень відносин. Іноді конфлікт вирішити неможливо, тому що одна із сторін не бажає цього. І в таких випадках стосунки доводиться розривати. Такий вихід із конфліктної ситуації не застосовується до зв'язків із діловими партнерами, клієнтами чи співробітниками у колективі. У цьому випадку необхідно зберегти взаємовідносини та відстояти свої інтереси.

 

Тренінг, який допомагає врегулювати конфлікти, призначений насамперед для людей, чия професійна діяльність пов'язана з веденням переговорів та спілкуванням з людьми:

  • керівників компаній, підприємств та організацій;
  • менеджерів середньої та вищої ланки;
  • працівників, які займаються роботою з клієнтами;
  • консультантів, тренерів та викладачів навчальних закладів.

 

Тренінг з конфліктів буде корисний юристам, які стикаються з конфліктними ситуаціями; переговорникам та звичайним людям для вирішення конфліктів у робочій та особистій сфері, якщо вони хочуть навчитися правильно розуміти конфлікт, входити в нього, керувати ним і виходити на новий рівень взаємин.

 

Будь-який конфлікт-тренінг ставить перед собою мету:

 

  • навчити встановлювати факт наявності конфлікту, визначати його тип та причину;
  • розвинути здатності керувати емоціями: власними та свого співрозмовника;
  • навчити технології управління та врегулювання конфліктів.

 

Для досягнення цих цілей щодо вирішення конфліктів у колективі організацій та компаній, а також конфліктних ситуацій у сім'ї, слухачі тренінгу мають навчитися вирішувати наступні завдання:

 

  • аналізувати конструктивний та деструктивний вплив конфлікту на міжособистісні відносини та до самого себе;
  • виявляти фактори, що впливають на поведінку в конфлікті;
  • використовувати можливості емоційних особливостей людини під час спілкування та під час вирішення конфліктної ситуації.

Конфлікт - доля сильного

Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій, який пропонує наш центр, проводиться за спеціальною програмою. Вона передбачає навчання слухачів необхідним знанням та навичкам, які стануть у нагоді для прогнозування, попередження, регулювання та вирішення конфліктів. На нашому тренінгу Ви:

  • дізнаєтеся, що таке конфлікт, конфліктна ситуація, інцидент, інші поняття в галузі конфліктології, і як виникають конфлікти;
  • вивчите основні причини конфлікту: прагнення до переваги, прояв егоїзму та агресивності;
  • отримаєте знання про провокаторів конфлікту, в якій формі вони проявляються, і як можна запобігти ескалації конфліктогенів;
  • навчитесь формувати власну модель управління конфліктною ситуацією;
  • засвоїте на практиці основні інструменти та технології управління конфліктом;
  • отримайте досвід ведення переговорів із важким клієнтом та нестримним співрозмовником;
  • навчитесь спрямовувати у спокійне русло образи, критику та бурхливі емоції.
     

Проходження тренінгу "Конфлікти і самодостатність" у тренінговому центрі Тетяни Ларіної

 

  • оптимально збалансована програма курсу, де велика роль відводиться практичному освоєнню ефективних інструментів управління конфліктною ситуацією;
  • проведення тренінгу сертифікованими тренерами НЛП з великим досвідом роботи в галузі конфліктології;
  • ідеальні умови проведення занять - комфортний, просторий та затишний зал у центрі Києва, оснащений системами кондиціювання, опалення та вентиляції, а також усім необхідним обладнанням та оргтехнікою для демонстрації наочних матеріалів;
  • хороша організація тренінгів: кава-брейк для учасників, наявність методичних матеріалів.