У особистих і ділових взаєминах кожна людина щодня стикається з думками та переконаннями, що суперечать її поглядам. Ці розбіжності можуть бути спричинені різницею цілей, недостатньою поінформованістю однієї зі сторін, низькою культурою поведінки, нерозумінням, коли виникає конфлікт, до чого він призводить, як на нього реагувати і в яких випадках конфлікт може піти на користь.
Суперечки, що виникають внаслідок протистояння думок, призводять до конфліктів, здатних зруйнувати взаємини, серйозно вплинути на емоційний стан сторін і навіть призвести до різних захворювань. Уникнути таких наслідків допомагає спеціальна галузь знань - конфліктологія.
Тренінг з цієї дисципліни у тренінговому центрі Тетяни Ларіної допоможе зрозуміти, що конфлікт - доля сильного. Він навчить грамотно керувати конфліктною ситуацією для недопущення конфлікту або вирішення його з найменшими втратами. Адже будь-який конфлікт можна вирішити так, щоб виграли обидві сторони.
Конфлікт – це норма нашого життя. Він руйнує старе, але дає нам можливість перебудуватися новий вид взаємовідносин після вирішення конфлікту. Його необхідно вчасно спрогнозувати та зрозуміти, як правильно увійти в конфлікт, чому і через що він виникає.
Розуміння того, яких цілей хоче досягти кожна зі сторін конфлікту і яким чином вирішувати конфліктну ситуацію, допоможе вийти на новий рівень відносин. Іноді конфлікт вирішити неможливо, тому що одна із сторін не бажає цього. І в таких випадках стосунки доводиться розривати. Такий вихід із конфліктної ситуації не застосовується до зв'язків із діловими партнерами, клієнтами чи співробітниками у колективі. У цьому випадку необхідно зберегти взаємовідносини та відстояти свої інтереси.
Тренінг, який допомагає врегулювати конфлікти, призначений насамперед для людей, чия професійна діяльність пов'язана з веденням переговорів та спілкуванням з людьми:
Тренінг з конфліктів буде корисний юристам, які стикаються з конфліктними ситуаціями; переговорникам та звичайним людям для вирішення конфліктів у робочій та особистій сфері, якщо вони хочуть навчитися правильно розуміти конфлікт, входити в нього, керувати ним і виходити на новий рівень взаємин.
Будь-який конфлікт-тренінг ставить перед собою мету:
Для досягнення цих цілей щодо вирішення конфліктів у колективі організацій та компаній, а також конфліктних ситуацій у сім'ї, слухачі тренінгу мають навчитися вирішувати наступні завдання:
Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій, який пропонує наш центр, проводиться за спеціальною програмою. Вона передбачає навчання слухачів необхідним знанням та навичкам, які стануть у нагоді для прогнозування, попередження, регулювання та вирішення конфліктів. На нашому тренінгу Ви: