Технології НЛП при створенні сайту, що продає
Цікаво, що б сказав Білл Гейтс, якби Ви запитали його:
"Чи потрібний мені власний сайт для бізнесу чи можна обійтися поліграфічною рекламою та сарафанним радіо?"
Швидше за все, він би повторив свої знамениті слова:
"На дворі XXI століття. Хто не в інтернеті, той не в бізнесі!"
Створення та просування власного сайту на сьогоднішній день є одним з найважливіших (якщо не найважливіших) завдань, з точки зору успішного розвитку сучасного бізнесу.
САЙТ - ЦЕ ВЖЕ НЕ ПРОСТО ВІЗИТНА КАРТКА ВАШОЇ КОМПАНІЇ, А І ДОДАТКОВА ТОЧКА ПРОДАЖУ
Ця теза стосується не лише власників середнього та дрібного бізнесу (у великого бізнесу сайти є апріорі), а й усіх людей, які прагнуть створити із себе бренд.
Якщо у Вас досі немає особистого сайту, то перше, що необхідно зробити, - зайнятися створенням власного веб-ресурсу. Не буду вдаватися до подробиць того, що на сьогоднішній день це не є якоюсь проблемою. Включно з наявністю або відсутністю Вашого бюджету.
НЕ ЗМУШУЙТЕ ГОЛОВНУ СТОРІНКУ ПРОДАВАТИ
Перше, з чим стикається людина, яка вирішила створити web-ресурс, - це дизайн та оформлення головної сторінки сайту.
До речі, якщо у Вас вже є свій сайт, і Ви помітили, що знижуються продажі, то, швидше за все, Ви вже почали шукати причину. І, як часто буває, звинувачуйте головну сторінку сайту: вона якась не така, не переконує клієнта замовити послуги або не змушує його придбати Вашу продукцію.
Таким чином, як у першому випадку, так і в другому, багато людей ламають голову і ворожать: що і як розмістити на головній сторінці, щоб сайт приносив прибуток?!
Ось тут і приходять на допомогу навички НЛП
Припустимо, що Ви далекі в поняттях SEO - оптимізації тощо технічних термінів. Приблизно, як і в умінні "читати людину" по обличчю. Давайте за допомогою аналогії та розуміння основних психологічних особливостей людей, розберемося з тим, що потрібно розміщувати на головній сторінці сайту.
Чи вмієте Виверифікувати брехню?
Що б відкалібрувати брехню (це нелперський термін, що означає вміння зчитувати невербальні і вербальні сигнали людини і правильно їх інтерпретувати) необхідно, як мінімум, або досконало знати технологію розпізнавання брехні, або добре знати людину, з якою спілкуєтеся. У першому випадку цій навичці можна навчитися на спеціальному курсі. У другому випадку, щоб зробити певні висновки про людину, з нею треба поспілкуватися: випити філіжанку кави або з'їсти пуд солі - кому як пощастить.
Однак, для того, щоб визначити для себе незнайому людину, з якою Ви спілкуєтеся, як цікаву чи приємну, Вам, швидше за все, достатньо буде кілька секунд або хвилин спілкування з нею. І не знаючи жодних технологій зчитування вербальної та невербальної інформації, Ви, звертаючи увагу на особу людини та її слова, вирішите для себе: спілкуватися з цією людиною чи ні.
Аналогічно та з головною сторінкою Вашого сайту.
Вона - обличчя та слова Вашого бізнесу. І не більше!
Запам'ятайте раз і назавжди, завдання головної сторінки - допомогти відвідувачу Вашого сайту зрозуміти, чи він туди потрапив, і утримати його увагу. А також створити внутрішнє бажання попрямувати вглиб сайту, щоб перейти в потрібний йому розділ.
Однак не варто забувати і про іміджеву рекламу. На головній сторінці обов'язково має бути інформація про Ваш статус чи унікальність. Але не у вигляді яскраво - вираженого маркування, а скоріше навпаки. Адже ця інформація звернена не до свідомості відвідувача, а до несвідомого (або підсвідомості). І ціль цього повідомлення - не рекламний слоган, а додаткова інформація, що допомагає відвідувачеві "правильно" скласти думку про Вас. Зняти внутрішню критичність та підвищити загальну довіру до компанії або продукту/послуги.
Головна сторінка нічого не продає і практично не впливає на рівень продажу. Вона ніби зазивала перед рестораном: запрошує Вас увійти та приємно провести час. А вже на шампанське або чого дорожче і пікантніше Вас розкручують зовсім інші люди.
Тому, не варто покладати на головну сторінку надто багато своїх надій та унікальних функцій продажу. Дозвольте їй просто бути приємною та привабливою!
АвторОлександр Саченко< em>Тренер НЛП | Бізнес тренер |
жовтень 2013 року
Поділіться у соціальних мережах